دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ConsenSys به دنبال 200 میلیون دلار در زمینه مالی جدید است: گزارش

۲۵۰ بازديد
ConsenSys به دنبال افزایش بودجه است.

این اطلاعات که روز دوشنبه منتشر شد، در ارزیابی 1 میلیارد دلار، استودیوی سرمایه گذاری مبتنی بر بلاک چین، جو لیوین، به دنبال افزایش 200 میلیون دلار از سرمایه گذاران خارجی است.

گزارش های اطلاعاتی نشان می دهد که ConsenSys سرمایه گذاران چینی را با مواد مخدوش می کند که ادعا می کند این شرکت قصد دارد درآمد 50 میلیون دلاری خود را در سال جاری به دست آورد، عمدتا از قرارداد با مشتریان شرکت های دولتی و دولتی. دسامبر گذشته، بانک ملی توسعه ملی برزیل به CoinDesk تایید کرد که در مذاکرات با ConsenSys بود.

ConsenSys قبلا توسط ثروت شخصیت لووبین حمایت شده بود و در سال 2018 به 1200 نفر مشغول شد. زمانی که قیمت اتریوم پس از رونق توکن 2017 کاهش یافت، ConsenSys 13 درصد از کارکنانش را تخلیه کرد. پس از یک سازمان مجدد در اواخر سال 2018 با نام "ConsenSys 2.0"، مشخص شد که مشارکت با سرمایه گذاران سنتی و خارجی، یک اولویت است.

چندین کارمند سابق در ژانویه 2019 به CoinDesk گفتند که کاهش بیشتر در افق است.

اطلاعات در حال حاضر گزارش می دهد که ConsenSys "تنها 21 میلیون دلار درآمد در سال 2018 را به ارمغان آورده است." مشخص نیست که چگونه این درآمد مربوط به راه اندازی های مختلف تحت چتر ConsenSys است. چندین پروژه در تلاش هستند تا سرمایه خود را به عنوان سرمایه گذاران مستقل سرمایه گذاری کنند. منابع مختلف به CoinDesk می گویند.

سخنگوی ConsenSys رد کرد که نظر بدهد.

تصویر جو لوین، موسس ConsenSys از طریق آرشیو CoinDesk
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.