دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

راه اندازی 3.9 میلیون دلار در سهام توزیع شده در پلتفرم بورس اوراق بهادار لندن را افزایش می دهد

۳۰۵ بازديد
راه اندازی بلاک چین در حال فروش سهام سهمگین در یک پلتفرم توسط گروه بورس لندن (LSEG) 3 میلیون پوند (3.93 میلیون دلار) افزایش داده است.

در حالی که یک تلاش آزمایشی در مورد استفاده از حقوق صاحبان سهام برای مدرنیزاسیون بازارهای مالی، ارائه سهم به پول نقد واقعی بود و در LSEG 's Turquoise پلت فرم معاملاتی سهام صادر شد.

20 | 30 برای تعیین عدالت و سایر اوراق بهادار با استفاده از تکنولوژی لجستیک توزیع شده است. این شرکت به طور قابل توجهی بخشی از گروه چهارم صندوق گمرکی تنظیم مقررات مالی UK بود که در ماه جولای اعلام شد.

همانطور که CoinDesk گزارش داده است، LSEG و FCA قبلا گفته اند که با 20 | 30 کار می کنند و نیوورا راه اندازی فناوری توزیع شده را برای نشان دادن برای اولین بار نشان می دهد که حقوق صاحبان سهام در یک شرکت انگلستان می تواند به وسیله ی یک سیستم بازداشت، . با توجه به اخبار امروز، مرحله اول آن طرح به نظر می رسد که با موفقیت انجام شود.

این پروژه برای کشف "ابزارهایی برای کمک به شرکت ها برای افزایش سرمایه در یک روش کارآمد و کارآمدتر"، گفت: LSEG.

پس از صدور اولیه یک توکن سهام بر اساس اتریوم ، "گام بعدی، ارائه پیشنهادات ثانویه است. سپس Tomer Sofinzon، یکی از بنیانگذاران 20 | 30، در آن زمان به Financial Times گفت، ما می توانیم راه خود را به پشته سرمایه برای بازسازی اوراق قرضه خصوصی و بازارهای عمومی باز کنیم.

دکتر اوارتر سهره، مدیر اجرایی و مدیر ارشد محصول Nivaura، در گفتگو با CoinDesk در مورد این پروژه در ماه ژوئیه گفت: "کسی می تواند از تکنولوژی ما برای انجام تمام مستندات حقوقی استفاده کند، این دارایی ها را مجازی کرده و آنها را اجرا کند. سپس LSEG به اندازه کافی به جلو فکر کرد تا بتواند این سفارشات را به بازار موجود تبدیل کند. "
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.