دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

حذف بیت کوین اس وی توسط اکسچنج بایننس، مدیر عامل شرکت کریگ رایت، یک "تقلب"

۲۷۲ بازديد
Binance، بزرگترین مبادله رمزنگاری در جهان با حجم گزارش شده، بعد از یک هفته از بحث در مورد خالق کریپتوکورال، کریگ رایت، بیت کوین SV (BSV) را از دست خواهد داد.

این تبادل روز دوشنبه اعلام کرد که ممکن است تمامی جفت های تجارت BSV را در 22 آوریل حذف کند، درست چند روز پس از آنکه Changpeng Zhao (CZ)، مدیر عامل شرکت Binance، تهدید کرده بود که چنین کاری را انجام دهد؛ اگر راایت بر روی کاربران تویتر متوقف شود، ادعا می کند که او Satoshi Nakamoto نیست سازنده اسطوره ای از بیتکوین.

در اعلام Binance، مبادله می گوید: "ما به طور دوره ای هر دارایی دیجیتالی را که لیست می کنیم را بررسی می کنیم تا اطمینان حاصل شود که سطح بالایی از استاندارد ما انتظار داریم"، با اشاره به تعدادی از عوامل که وزن آن را بررسی می کنیم.

این شامل تعهد یک تیم به پروژه، سطح و کیفیت فعالیت توسعه آن، شبکه و ثبات قراردادهای هوشمندانه، سطح ارتباطات عمومی، پاسخگویی به درخواست های متقاضی دوره ای، شواهدی از رفتار غیر اخلاقی یا جعلی و سهم آن در اکوسیستم رمزنگاری.

با این حال، احتمال دارد که BSV حداقل به صورت ناگهانی حذف شود زیرا حملات راایت بر روی hodlonaut توییتر کاربر (که شبکه مشعل را روشن کرد) و سایر افراد را حذف کرد. به طور خاص، رایت مقدار زیادی از هویت هودلنوت را پس از آنکه رایت ساتوشی را نمی پذیرد، قرار داد. CZ گفت که Binance BSV را حذف خواهد کرد اگر رایت این حملات را ادامه دهد.

رایت برای چندین سال گذشته ادعا کرده است که فردی پشت نام مستعار ساتوشی ناکاموتو است، اما شواهدش برای این ادعا به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است.

در یک سری از توییت های پیگیری، CZ گفت: "کریگ رایت یک تقلب است" که "واقعی Satoshi می تواند به صورت دیجیتالی امضای هر پیام برای اثبات آن،" و این کار ساده خواهد بود.

رایت نامه های قانونی مربوط به توقف و رشوه دادن را به افراد دیگر ادعا می کند که او Satoshi نیست، از جمله پیتر مک کورمک، میزبان پادکست "What Bitcoin Did".

Binance همچنان به حمایت از خروج BSV تا 22 ژوئیه ادامه خواهد داد.

اواخر دوشنبه، مدیر ارشد ShapeShift و کارآفرین رمزنگاری طولانی مدت، اریک Voorhees اعلام کرد که اکسچنج ارز دیجیتال و رمز ارز خود را نیز به همین دلایل از بیت کوین SV منع کرده است. Voorhees در توییتر گفت: "ما با احساسات Binance و CZ ایستاده ایم. او گفت که بیت کوین اس وی از ShapeShift در 48 ساعت برداشته خواهد شد.

یکی دیگر از مبادلات تاثیر گذار، Kraken مبتنی بر سان فرانسیسکو، نشان داد که حداقل از نظر بیت کوین اس وی حذف شده است، و از کاربران توییتر در نظرسنجی می پرسد آیا باید این کار را انجام دهد.

تصویر CZ از طریق آرشیو CoinDesk
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.